آموزش بازاریابی دیجیتال

چالش‌های کسب و کارهای جدید در بازاریابی آنلاینپویش پورمحمدنویسنده: پویش پورمحمدچهار شنبه, ۱۵ شهریور ۹۶ ساعت ۱۴:۰۰چالش‌های کسب و کارهای جدید در بازاریابی آنلاینت...

بازدید :1174
شنبه 1 آذر 1399زمان :14:06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چالش‌های کسب و کارهای جدید در بازاریابی آنلاین
پویش پورمحمد
نویسنده: پویش پورمحمد
چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
چالش‌های کسب و کارهای جدید در بازاریابی آنلاین
توییتر

تلگرام
ذخیره
زمانی‌که دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال را شروع می‌کنید، ممکن است به همه‌ی داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز دسترسی نداشته باشید. با گذشت زمان و بهبود استراتژی‌های شما، ابهامات موجود از بین خواهند رفت.


معمولاً راه‌اندازی کسب‌وکار جدید با هیجانات زیادی همراه است. ولی بیشتر استارتاپ‌ها نمی‌دانند چگونه می‌توانند آموزش بازاریابی آنلاینمناسبی داشته باشند. در این مطلب به برخی نکاتی که به شما کمک می‌کنند بازاریابی آنلاین خوبی داشته باشید، اشاره می‌کنیم:

نرخ تبدیل
نرخ تبدیل نشان‌دهنده‌ی درصد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما است. اغلب کسب‌وکارهای جدید نمی‌دانند چطور می‌توانند آمار بازدیدکنندگانشان را به دست آورند. بااین‌حال وقتی شما جوانب مختلف را مورد آزمایش و تست قرار دهید، می‌توانید بازده عملکرد خود را تخمین بزنید. اگر بر اساس اطلاعات و داده‌هایی که از وب‌سایت خود به دست می‌آورید، با دقت مخاطبانتان را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید روندهایی را که به وب‌سایت شما بهتر جواب می‌دهند پیدا کنید و متوجه شوید چه نقاط ضعفی دارید و چگونه می‌توانید خود را بهبود دهید. با چک کردن و کنترل این تکنیک‌ها، کسب‌وکار شما پایه و زیرساخت خوبی خواهد داشت.

استراتژی‌های مورد استفاده
دوره جامع بازاریابی دیجیتالبرای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به‌احتمال بیشتری در آینده مشتری شما خواهند بود. به همین دلیل باید همه‌چیز را به آن‌ها معرفی کنید. شما می‌توانید از موتورهای جستجو استفاده کنید تا افرادی را که نیازهایی متناسب با خدمات شما دارند، پیدا کنید. ابتدا مشتریان بالقوه‌ی خود را مورد مطالعه قرار دهید تا متوجه شوید آن‌ها به چه چیزهایی علاقه دارند. به‌این‌ترتیب به استراتژی‌های خوب و قدرتمندی برای بازاریابی محصولاتتان پی می‌برید؛ حتی اگر مشتریان شما در طول زمان تغییر کنند.

Online Marketing Challenges New Businesses Face

رشد و مقیاس‌پذیری
کسب‌وکار شما ممکن است در آموزش آنلاین بازاریابی دیجیتالخود به موفقیت‌های زودهنگام دست یابد و ممکن است با خلاف این روند روبرو شود. در هر دو صورت شما باید بدانید چگونه می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. در این راستا باید بدانید چگونه می‌توانید به هدف مرحله‌ی بعد خود دست پیدا کنید. وقتی یک تا ۳ ماه از شروع بازاریابی آنلاین شما گذشت، با جستجوی گوگل رتبه‌بندی وب‌سایت خود را پیدا کنید. با مطالعه‌ی الگوهایی که از گوگل به دست می‌آورید، می‌توانید محتوای خود را برای مشتریان بهینه‌سازی کنید. محاسبه‌ی معادله‌ی هزینه- فایده‌ی شما هم عنصری ضروری است که نباید آن را فراموش کنید. به‌علاوه همیشه برای آینده‌ی خود برنامه داشته باشید؛ زیرا همین دوراندیشی است که شما را در بازی به پیروزی می‌رساند.با بهره‌گیری از خدمات Google Display Network در گوگل ادوردز و شبکه‌های اجتماعی ، داده‌های بیشتری به دست خواهید آورد که آنالیز آن‌ها آموزه‌های بیشتری برایتان خواهد داشت.

رقیبان
مقالات مرتبط:
‍۱۰ قانون بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
راه‌هایی برای افزایش بهره‌ وری بازاریابی محتوا
شما باید بدانید که در بازار محصول خود، رقبای زیادی دارید. این مسئله مزایا و مشکلات خودش را دارد. مزیت وجود رقیبان دیگر در بازار، این است که شما را به سمت بهبود مداوم پروسه‌های بازاریابی سوق می‌دهند. می‌توانید از افرادی که سابقه‌ی بیشتری در صنعت شما دارند و تجارب بیشتری کسب کرده‌اند، نکات خوبی یاد بگیرید. به رقیبانتان به چشم سوژه‌هایی نگاه کنید که درس‌هایی برای شما دارند، نه صرفاً به چشم افرادی که مشتریان شما را جذب می‌کنند. به‌عنوان یک کسب‌وکار جدید، باید نظارت دقیقی بر تکنیک‌های بازاریابی خود داشته باشید و متمرکز باقی بمانید تا بتوانید به‌طور مستمر پیشرفت کنید.

درک بودجه

آموزش جامع بازاریابی آنلاین
شما باید بدانید که از ابتدای شروع به کار، هیچ بودجه‌ی دقیقی در اختیار نخواهید داشت. اهدافتان را مشخص کنید و راه‌های خوبی برای رسیدن به این اهداف بیابید. حالا باید بودجه‌بندی درستی داشته باشید و برای این منظور، باید بتوانید اطلاعات و کلیک‌های کافی از مشتریانی که برای دریافت خدمات به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند، کسب کنید. نگران حساب درآمد و مخارج خود نباشید. زمانی که تجربه و دانش بیشتری در مورد استراتژی‌های بازاریابی به دست آورید، بودجه‌بندی علمی‌تر و بهتری خواهید داشت.

منبع : زومیت



مشاهده پست مشابه : بازاریابی سنتی یا بازاریابی دیجیتال؟
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
آموزش بازاریابی دیجیتال آموزش بازاریابی دیجیتال کد امنیتی

درباره ما
اینجا مطالب و مقالات مفید درباره بازاریابی دیجیتال را از بهترین منابع آن گردآوری می کنم.
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 460
  • بازدید کلی : 9703
کدهای اختصاصی